Pióra czy długopisy reklamowe?

To niesamowity pomysł na zaprojektowanie długopisu, zwłaszcza jeśli jesteś gospodarzem wydarzenia. Jeśli Twoim potencjalnym klientom podobało się wydarzenie lub samo wydarzenie jest dla nich niezapomnianą okazją, dostępność takich długopisów zwiększa ich szanse na skontaktowanie się z Tobą.

Decydując, co wydrukować na długopisie eventowym, upewnij się, że głównym tematem nadal jest Twoja firma (i, jeśli to konieczne, dane kontaktowe). Samo wpisanie nazwy wydarzenia nie wystarczy, chyba że dotyczy to wydarzenia, na którym niegrzecznym byłoby umieszczanie na nim danych firmy.

Odbiorcy na dzisiejszym rynku mają kontakt z dużą liczbą produktów promocyjnych. Chociaż długopisy reklamowe są podstawowym i trwałym elementem produktów promocyjnych, wiele firm oferuje inne produkty promocyjne.

Pamiętaj, aby zaprojektować swoje długopisy reklamowe zgodnie z wytycznymi marki stosowanymi przy innych produktach promocyjnych. I odwrotnie, wymienione powyżej 4 wskazówki skutecznie nadają się do projektowania innych produktów promocyjnych.

Najważniejsze jest to, że możesz mieć dowolną liczbę wariantów i danych wejściowych w swoim projekcie pióra promocyjnego i artykułu piśmienniczego takiego jak długopisy reklamowe.

Upewnij się tylko, że główny cel tych długopisów z reklamą jest wyraźnie i jasno określony w Twoim umyśle – promowanie Twojej firmy. Postępuj zgodnie z powyższą listą kontrolną i gotowe!