Kubki reklamowe Warszawa przyciągają nowych klientów!

Firmy potrzebują produktów promocyjnych jako opłacalnego sposobu dotarcia do większej liczby potencjalnych klientów. Jest to tania metoda marketingowa, która przyciąga klientów. Nawet uznani globalni gracze uciekają się do tej strategii marketingowej. W przypadku małych firm, takich jak startupy, produkty promocyjne pomagają zmniejszyć budżet marketingowy i nadal przyciągać uwagę ludzi. Kubki reklamowe Warszawa są stosowane od lat jako opłacalna taktyka marketingowa. Od nowych firm po duże przedsiębiorstwa – te prezenty są ulubionym miejscem marketerów.

Na podstawie tych statystyk można ocenić znaczenie produktów promocyjnych takich jak kubki reklamowe Warszawa dla promocji biznesu. Według badania PPAI 94% osób pamięta, gdzie otrzymali upominek w postaci produktu promocyjnego. Z badania wynika, że ​​83% konsumentów lubi dostawać produkty promocyjne z przekazem reklamowym, takie jak kubki reklamowe Warszawa z logo firmy.

Ci, którzy otrzymują produkty takie jak kubki reklamowe Warszawa lub długopisy reklamowe, 85% z nich robi interesy z reklamodawcą. Ponadto 58% ankietowanych konsumentów stwierdziło, że przechowują upominki od roku do czterech lat. Inne ważne statystyki ujawnione w badaniu wskazują, że 89% konsumentów stwierdziło, że może przypomnieć sobie nazwę reklamodawcy lub nazwę firmy przez 24 miesiące po otrzymaniu produktów. Ponadto produkty promocyjne takie jak kubki z reklamą Warszawa przyciągają aż o 500% więcej poleceń od klientów, którzy są zadowoleni z prezentów. Te kluczowe statystyki kładą nacisk na znaczenie produktów promocyjnych dla marketingu i rozpoznawalności marki.