Tworząc ekskluzywne i artystyczne linie, marki takie jak Perris Monte Carlo przeniknęły nadmierną luksusową i artystyczną aurą, z której skorzystały również inne ich produkty. Drugi kierunek kontynuowały fundusze inwestycyjne i koncerny międzynarodowe posiadające licencje na perfumy marek projektantów. Aby zróżnicować źródła przychodów i wykorzystać ten nowy segment rynku, zaczęli przejmować wiele niszowych marek o dużej renomie, takich jak Perris Monte Carlo. Ale ta strategia wciąż musi przynieść sukces: obawia się, że wprowadzenie tych marek do logiki masowej zniekształci percepcję konsumentów.
Jaka jest nuta zapachowa niszowych perfum Perris Monte Carlo? Klasyczna, ale niezaprzeczalnie nowoczesna kolekcja orientalna, zrodzona z intrygi. Perris Monte Carlo to różnorodny i wykwintny, każdy zapach stworzony z najszlachetniejszych i wyjątkowych surowców zebranych podczas naszych podróży po świecie. Dzięki tym światowym doświadczeniom wszechogarniająca pasja do kultury i różnorodności stworzyła mieszanki, które składają się na tę kolekcję, a każda z nich jest symbolem prestiżu, ekskluzywności i co ważne – czystej elegancji. Poznaj zapach udając się do perfumerii Quality Missala w Warszawie!