Mimo artystycznego charakteru, projektowanie odzieży reklamowej Fruit of the Loom jest nadal przedsięwzięciem biznesowym. Istnieje wiele problemów logistycznych i finansowych, które ograniczają Twoją swobodę twórczą, w tym poziom szczegółowości. Złożone obrazy nie przekładają się dobrze na materiał, chociaż może to być lepszy projekt wizualny. Dodatkowo Twój projekt na odzież reklamową Fruit of the Loom jest wyświetlany na ludzkich ciałach, pełnych nieprzewidywalnych krzywizn i ciągłego ruchu. Takie warunki sprzyjają płaskiej perspektywie i prostym detalom, nie wspominając o tym, że przechodnie widzą projekt tylko przez chwilę.
Typografia koszulki:
Podobnie jak kolory, czcionki, style i rozmiary tekstu wpływają na postrzeganie Twojej marki. Czcionki szeryfowe (litery, które mają małe znaczniki na końcach) nadają Twojej marce bardziej formalny lub tradycyjny wygląd. Czcionki bezszeryfowe (bez tagów) wyglądają nowocześniej. Jedną z ważnych uwag dotyczących typografii na koszulkach jest zachowanie czytelności. Użycie wyszukanej czcionki może sprawić, że koszula będzie bardziej oszałamiająca wizualnie, ale jeśli słowa staną się nieczytelne, to, co zyskasz, nie jest warte tego, co straciłeś. Pamiętaj tylko, że jeśli chcesz, aby przechodnie przeczytali słowa na twoich koszulach za chwilę, najpierw postaw na czytelność, a potem na wygląd.
Odzież reklamowa Fruit of the Loom w kolorze jest dobrym wyborem! Kolor jest najlepszym elementem projektu do komunikowania osobowości. Indywidualne odcienie, odcienie i odcienie każdego koloru zmieniają nieco emocjonalne konotacje, dając projektantom szeroki wachlarz opcji wysyłania właściwych wiadomości. Ale nie chodzi tylko o wybranie odpowiednich kolorów pasujących do Twojej marki, ale także o wybranie kolorów, które pasują do siebie. Wyjątkowa odzież reklamowa Fruit of the Loom z Warszawy – kupisz ją w sklepie Exito!