Tylko co piąty konsument wyrzuci przedmiot promocyjny – oznacza to, że czterech potencjalnych klientów jest gotowych powitać Twoją markę w swoich domach! Mając to na uwadze, łatwo zrozumieć, dlaczego tak ważne jest dokonywanie wyborów przy podejmowaniu decyzji, który produkt promocyjny najlepiej reprezentuje Twoją firmę.
Oto sposoby upewnienia się, że oddajesz idealne produkty promocyjne w ręce swoich klientów:
Zrób to co przydatne:
Najważniejszym celem dla produktów promocyjnych jest długowieczność, więc jaki jest najlepszy sposób, aby Twoje produkty nadal rundy? Statystyki pokazują, że 69% konsumentów wybrałoby produkt promocyjny, jeśli uznaliby go za przydatny, a 77% konsumentów twierdzi, że przydatność produktu promocyjnego jest najlepszym powodem, aby go zatrzymać. Które produkty są uważane za najbardziej przydatne? Konsumenci wybrali produkty BHP (apteczki), pendrive reklamowe Warszawa, produkty komputerowe (dyski flash) i przybory do pisania (długopisy i ołówki).
Zrób to osobiście: Oprócz przedmiotów, które są ogólnie przydatne takich jak pendrive reklamowe Warszawa, ważne jest, aby wziąć pod uwagę, że „przydatne” oznacza różne rzeczy dla różnych osób. Dwie najważniejsze rzeczy do ustalenia na temat odbiorców: Kim są twoi klienci? Płeć, zawód i hobby są czynnikami decydującymi o tym, który produkt promocyjny jest odpowiedni dla osób, którym służysz. Pamięci flash dla profesjonalistów IT, pendrive reklamowe Warszawa dla osób które lubią mieć wszystko przy sobie, artykuły dla niemowląt dla matek i sprzęt outdoorowy dla entuzjastów biwakowania to tylko kilka przykładów, jak zaspokoić konkretne potrzeby klientów!
Gdzie dystrybuujesz swoje produkty reklamowe takie jak pendrive reklamowe Warszawa? Jeśli zabierasz swoją firmę w drogę, dobrze jest skorelować swoje produkty z wydarzeniem. Prezentujesz się na kongresie lub targach? Potencjalni klienci z Warszawy zapamiętają sprzedawcę, który dostarczył im torbę na wszystkie swoje materiały, w tym na pendrive reklamowy. Sponsorujesz wydarzenie sportowe? Widzowie docenią ręcznik, czapkę lub parę okularów przeciwsłonecznych, z których mogą natychmiast korzystać.
Każda pora roku jest sezonem promocyjnym, ale od letniej zabawy po świąteczny nastrój, idealnie dopasowany czas na pewno sprawi, że Twoja marka będzie świąteczna i przydatna. Ponieważ statystyki pokazują, że detaliści osiągają od 20% do 40% swojego całkowitego rocznego dochodu w czasie wakacji, dbanie o swoją markę dzięki produktom świątecznym jest ważniejsze niż myślisz. Ważne jest również, aby pamiętać o pogodzie, zwłaszcza w przypadku markowych ubrań z miasta Warszawa- jeśli Twoi klienci otrzymają koszulkę bez rękawów w listopadzie, prawdopodobnie nie będą jej używać przez miesiące, dając im zdecydowanie zbyt dużo czasu, aby zapomnieć, że są właścicielami.